Pegi ngagai isi

Fail:Indonesia Sumatra relief location map.jpg

Isi lambar enda disukung dalam jaku bukai.
Ari Wikipedia

Fail asal (1,240 × 1,057 piksel, saiz fail: 360 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail tu ari Wikimedia Commons lalu tau dikena projek bukai. Penerang ba lambar penerang fail iya bisi dipandangka ba baruh tu.

Penerang pandak

Keterangan
  • Bahasa Indonesia: Peta topografi Pulau Sumatra untuk skema peta lokasi dengan batas administratif serta pulau-pulau di sekitarnya yang termasuk dalam provinsi yang ada di Sumatra ditambah Kepulauan Riau dan Kepulauan Bangka Belitung. Saya tidak menyertakan batas provinsi di laut karena tidak ada sumber resmi yang saya dapat temukan.
  • English: Relief map of Sumatra for the location map scheme with administrative borders and surrounding islands belonged to the provinces in the island with the addition of Riau Islands and Bangka Belitung Islands. I did not add maritime borders for the provinces because I did not find any official sources in regards to it.
JPG genesis
InfoField
 
This JPG graphic was created with QGIS.
Hari bulan
Bunsu
Bahasa Indonesia: Karya sendiri berdasarkan sumber;
Sumber diolah dengan sedikit perubahan.

English: Own work based on sources;
Sources were modified.

This work contains information from OpenStreetMap, which is made available under the Open Database License (ODbL).

The ODbL does not require any particular license for maps produced from ODbL data. Prior to 1 August 2020, map tiles produced by the OpenStreetMap Foundation were licensed under the CC-BY-SA-2.0 license. Maps produced by other people may be subject to other licences.

Pencipta
 Geotemporal data
Sistem rujukan ruang Equirectangular
Heading
Bounding box
N: 6.3°N
W: 94.5°E E: 109.5°E
S: 6.5°S


Pelisin

Dengan ini, saya selaku pemegang hak cipta karya ini, menerbitkannya di bawah lesen yang berikut:
w:ms:Creative Commons
pemuji kunsi sebaka
Pemuji: RXerself/Wikimedia Commons/CC BY-SA 4.0
Nuan bibas:
  • deka bekunsi – Kena nyalin, ngagih sereta ngerembaika asil penggawa tu
  • deka ngulaika baru – Kena ngaduka pengawa
Baruh syarat tu:
  • pemuji – Nuan mesti meri kredit ti patut, meri link ngagai lisin, lalu nunjukka enti bisi ubah digaga. Nuan tau ngereja nya ngena sebarang chara ti patut, tang ukai ngena sebarang chara ti nunjukka orang ti meri lisin nya ngemendarka nuan tauka ngena nuan.
  • kunsi sebaka – Enti nuan ngaga remix, ngubah, tauka ngaga atas utai nya, nuan mesti ngagihka pemeri nuan ba baruh sama tauka lisin serasi enggau ke asal.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan Melayu

media type Inggeris

image/jpeg

Sejarah fail

Klik ba hari bulan/maya kena meda gamal fail nya maya nya.

Hari bulan / MayaGambar mitDimensyenOrang ngenaKomen
baru01:47, 2 April 2023Gambar mit kena versyen maya 01:47, 2 April 20231,240 × 1,057 (360 KB)RXerselfJava province border
08:34, 24 Februari 2022Gambar mit kena versyen maya 08:34, 24 Februari 20221,240 × 1,057 (360 KB)RXerself{{Map |Description= * {{id|Peta topografi Pulau {{W|Sumatra||id}} untuk skema peta lokasi dengan batas administratif serta pulau-pulau di sekitarnya yang termasuk dalam provinsi yang ada di Sumatra ditambah Kepulauan Riau dan Kepulauan Bangka Belitung. Saya tidak menyertakan batas provinsi di laut karena tidak ada sumber resmi yang saya dapat temukan.}} * {{en|Relief map of {{W|Sumatra}} for the location map scheme with administrative borders and surrounding islands belonged to the provinces...

Laman berikut menggunakan fail ini:

Guna fail global